REKLAMACJA

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru należy odesłać wadliwy produkt na adres: Królestwo Zabawek Przemysław Kłos, 85-179 Bydgoszcz, ul. Jana Piwnika-Ponurego 1A z dopiskiem REKLAMACJA, dołączyć uzupełniony formularz reklamacji oraz dowód zakupu danego towaru.

 

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
Zwroty płatności realizowane są przelewem bankowy.
Koszt odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Nabywca.

Królestwo Zabawek Przemysław Kłos ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Konsument, który zawarł umowę na odległość ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Królestwo Zabawek Przemysław Kłos produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy, wysyłając oświadczenie drogą elektroniczną na adres krolestwo.zabawek@wp.pllub na piśmie pod adres sklepu Królestwo Zabawek Przemysław Kłos, 85-179 Bydgoszcz, ul. Jana Piwnika-Ponurego 1A z dopiskiem ZWROT. Na odesłanie zwracanego produktu, mają Państwo 14 dni od chwili poinformowania Nas o swojej decyzji.

 

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
Zwroty płatności realizowane są przelewem bankowym w ciągu 7 dni od momentu otrzymania zwrotu.
Koszt odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Nabywca.